CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 2 maj 2008

Senaste Dagarna...

Ja, som jag skrev nedan så åkte vi ner och gungade i onsdags och Ida tyckte det var jättekul. Sen åkte Tom rutschkana med henne också, men vet inte vem som tyckte det var roligast, Tom eller Ida : )
På em kom Ellinor,Pelle&Emilia, Frida,Hubert&Viggo hit! Tanken var att vi skulle grilla men grabbarna bangade när de insåg att det "regna", lite dugg har väl ingen dött av??
Men vi fixade maten, åt och hade det väldigt trevligt. Sen stoppade vi tjejer ungarna i vagnarna och stack iväg och kollade brasan! Där träffade vi på Sarah,Albin &Edwin också!! Tyvärr var ju inte vädret det bästa så vi knatade snart hem igen och åt efterrätt, blåbärspaj med vaniljvisp...VaniljVISP var det ja, men blev snarare vaniljBLASK eftersom killarna hävade att den inte alls behövde vispas!!
Kvällen blev iaf VÄLDIGT lyckad, hade hur trevligt som helst och kom överens om att snart göra om det, men då ska vi utmana varann i en omgång Buzz : )

Igår åkte vi ut till Mamma och Göran Aspö. Min Moster med familj var där. Jag gick ner till deras granne Eva som håller på och utbildar sig i något som heter kinesologi och hon "kollade igenom mej". Det var jättespännande och jag blev riktigt fascinerad! Orkar inte gå in på exakt vad hon gjorde med mej men fick iaf höra att min kropp är VÄLDIGT välbalanserad! Den mest balanserade hon har stött på, det var ju trevligt att höra! Sen kändes det som om jag hade bomull i huvudet resten av dagen, men det gick bra ändå : ) Sen åt vi middag och hade det jättemysigt hela kvällen!

Imorse vaknade Ida vid 6, jag la henne i våran säng och trodde att hon skulle somna om, men ICKE. Hon bara låg och snurrade runt runt i sängen och gnällde. Vet inte om hon hade ont i magen (?!) kanske. När jag försökt få henne att somna om i drygt en timme fick Tom gå upp med henne så jag fick sova en stund till! På fm kom Pappa&Marre på en fika, så kan Mamma förbi en snabbis också. Sen följde Pappa med oss ner på stan en sväng. Blev lite shopping på Lindex, de hade en massa fina kläder för 39 kr!! Köpte en tunika+byxor=39 kr, en 2pack bodysar=39 kr och en klänning=39 kr. Allt gick på 117 kr ist för 380 kr! Blev väääldigt nöjd!! Sen knatade vi hem till oss och Pappa hem till sig. Nu har Ida sovit en sväng och det står kyckling i ugnen, såå hungrig!! Ikväll blir det en lugn hemmakväll men imorn ska vi iväg på nya äventyr ; )

Jag Har Världens Finaste Familj Som Jag Älskar Mest Av Allt På Hela Jorden!

0 kommentarer: