CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 28 maj 2008

Solen skiner himlen är blå...

Det blidde lunch hos Frida&Viggo igår. Hon bjöd på suuupergod köttfärssås med makaroner!
(Frida, du som säger att du inte kan laga mat! Kan du ju visst det!!)
Och kors i taket så somnade alla 3 ungarna precis innan vi skulle äta! Så vi alla 3 kunde sitta och äta i lugn och ro. Det var första gången : )
Sen åkte Frida&Viggo med Sarah,Albin&Edwin till IKEA så då tog jag och Ellinor och tjejorna en promenad längst vattnet som slutade med shopping på Lindex, hoppsan, så det kan gå!

Sen plockade Tom upp oss och och efter lite om och men så kom vi iaf fram till Ica Maxi och där storhandlade vi. Jag kan gå där i all evighet och bara titta! Man kan verkligen fynda så mycket bra grejer!! Fixade Idas hjälm med så nu är det fritt fram för oss att cykla, woohoo : )

Idag ska vi först till BVC med Ida och sen ska vi träffa Frida&Viggo och picknicka i LekParken. Skulle ha träffat Sarah också men hon hade tyvärr inte tid med det : ( tråkigt...

Nä, nu måste jag packa lite grejer innan vi ska gå...och hoppas att Ida vaknar om en stund så jag inte behöver väcka henne!!



TjinG...

1 kommentarer:

Sarah sa...

Jag hoppas inte du skulle väcka Ida 00.53. :-/
Haha!! Går det inge bra och ändra klockan :-)

PÖSS