CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 maj 2008

Ja, mådde jag leva...

Jaha, då var man 23 år ung då : ) känner mej inte särskilt annorlunda!!

Igår på fm kom Sarah, Frida&Viggo, Ellinor&Emilia hit. Vi käkade lunch, kycklingsallad (vad annars??) och sen fikade vi tårta och jag och Ellinor fick presenter!! Jag fick 2 koppar, en porslinsburk att ha mitt te i och en jättefin tröja som jag tänkt köpa så länge. Jättefint var det och jag blev jätteglad : )

TACK tjejer!!

Sen blev det middag hos Mamma på Aspö. Hela gänget var där. Mamma&Göran, Nicke,&Lollo, Mormor&Morfar, Calle, Sabina&Fredrik och sen kom Pappa förbi lite senare! Vi käkade middag och fikade tårta (Igen!!) och jag och Lillebror fick lite presenter!! Pengar, min FINA cykel, en tavla av Lillebror som han målat (Superfin var den) och av Pappa fick jag rosor, choklad och en trisslott (som jag inte vann på) de "riktiga" presenterna får vi på kalaset på Söndag!!
Hade en jättefin dag!!

TACK alla gulliga människor som hörde av sig igår via sms, mejl och telesamtal! Ni förgyllde min dag!!


Idag hoppas jag att Frida&Viggo vill ta en sväng på stan med oss : )



KramKram!

1 kommentarer:

Sarah sa...

Tack för en supersmarrig tårta!!

PöSs