CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 12 maj 2008

Woohoo...

Den här dagen blev inte rikigt som jag trott!

Tom har vart ledig för han skulle till doktorn i Etuna.
Imorse gick mina älsklingar på en promenad ner på stan och fikade lite medans jag plockade här hemma och satte in lite bilder i album. Såå tråkigt men skönt när man var klar!

Sen åkte vi till Etuna och väntade medans han var inne hos doktorn. Sen skulle vi bara hjälpa Inger att köra en soffa till hennes sommarsuga...trodde jag!! Men icke då...det var inte bara en soffa utan en MASSA andra grejer också, och det hade ju gått bra om sakerna fanns på ett och samma ställe...men det gjorde de ju inte!! Blev en massa körande fram och tillbaka hela eftermiddagen, vilket inte var så kul för Ida såklart! Hade jag vetat det hade vi inte följt med kan jag säga...men sen bjöd hon iaf på McDonalds och det var ju gott : )

Fick ett VÄLDIGT glatt besked idag också! Tom kommer få en hel del pengar av en anledning jag inte vill gå in på här! Hade ingen aning om det utan det bara kom ett brev från Länsförsäkringar! Var inte lite pengar och de kunde inte komma lägligare, glada blev vi : )

Igår var vi ute på Aspö hela dagen och solade och hade det skönt! Mamma var tyvärr magsjuk så henne ville vi inte träffa! Hade en jätteskön dag i solen!

Imorn hoppas jag på att få hänga lite med Frida&Viggo!

God Natt på er allihopa!!

0 kommentarer: