CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 30 maj 2008

OMG Vad Varmt!!

Ja, herregud säger jag bara, vad varmt det vart idag!!

Gick ner på stan med F&V på förmiddagen och mötte upp E&E där! Gick och köpte kinamat, och blev påflugna av en aningens jobbig herre (!!) men 3 småbarnsmammor med barnvagnar, det är helt rätt målgrupp verkligen! Var ju såklart tvungen att hämta mer mat från buffén precis när vi stod där och tog mat och sen hålla på att tjattra fast man inte får nån respons alls...pinsamt värre!!
Sen gick vi hem till Ellinors föräldrar och käkade kineskäket och snackade en hel del skit : ) lika spännande som alltid!
Sen skulle tjejerna och Viggo iväg på sim, så då mötte jag upp Sarah och gick och fikade på Prinsen! Sen tog vi en sväng på stan. Köpte ett par vita leggings till mej och en "påse" att hänga på Idas vagn!
Sen fick jag en snilleblixt, fick för mej att jag skulle hälsa på pappa en sväng. Så då var det bara att knata upp till Dammen i värmen...trodde jag skulle dö!! Men det gjorde jag inte, som tur var : ) sen blev jag och Ida kvar där hela eftermiddagen/kvällen. Ida kröp runt NakenFis på gräset och Marre tog ut en balja med vatten att plaska i, sen var Ida såå nöjd : )
Käkade Tacos (japp, idag igen!!) och hade de supertrevligt! Sen kom Tom och hämtade oss. Han har hjälpt sin syrra att flytta hela dagen! I värmen...

Kom hem för en stund sen och Liten sover som en stock...min lilla älskade Liten. Finare får man leta efter <3

Kollade runt på nätet igår förresten efter en ny bilbarnstol, hittade en som jag gillade. Det stod att den skulle kosta ca 3000 och finnas på Baby&Junior. Så kikade när vi var där idag, och de har en kampanj så nu kostar den "bara" 2600 och sen ska vi få 300 för den vi har nu, så då blir det "bara" 2300...men tänkte ringa till Babyproffsen och BarnensHus imorn och kolla om de har något erbjudande och jämföra lite. Så håll tummarna!!

Nu ska jag krypa ner i soffan med Sambon och kolla film. Är såå grymt godissugen, det är ju min godisdag idag men har glömt köpa!! Men det borde ju betyda att jag kan köpa lite extra imorn ist, när jag var så duktig att klarat mej en dag extra...

Eller??

0 kommentarer: