CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 8 maj 2008

Födelsedagskalas, grillning,förlovning och...AJ!!

Igår fyllde min mamma år! Så när Tom kom från jobbet hämtade han mej nere på stan (hade haft en mysdag med bästa Frida&Viggo och bästa Ellinor&Emilia.Det blev bla potatisgratäng och rostbiff, mucho trevligt!!) så åkte vi ut till Mamma. Det blev middag, tårta och presenter och mycket trevligt sällskap!
Idag hamnade vi i lekparken på fm med Maria, Frida&Viggo, Ellinor&Emilia och Annelie med bebismagen. Efter ett tag gick Frida, Ellinor och Annelie för att fika och då gick jag och Maria och köpte oss varsin macka och satte oss i hamnen och myste! Sen tog vi en promenix och sen gick jag och Ida hem. När Tom kom hem undrade han vad jag gjort på ryggen. Visade sig att jag bränt mej på axlarna och i nacken. Är helt blåröd och det hettar som bara den. Gör ont ont ONT!! Jag som inte brukar bränna mej : ( Ida packade jag iaf in i solhatt,långärmad body och byxor som iofs visade lite av benen men där smörjde jag in henne med sollotion, men mej själv gjorde jag inget åt.. Suck!
Sen bar det av till Mariefred! Där träffade vi Jim, Milla&Engla nere i Lottenlund. Det blev grillning,alkoholfritt vin och mycket snack och skratt! De hade förlovat sig idag och ville fira lite och vi blev medbjudna : ) hade det hur trevligt som helst, som vanligt! Och kunde inte be om bättre väder. Blev lite kallt på kvällen men det är ju bara Maj än så länge!

Har haft en supertrevlig dag men nu är jag trött så jag snart somnar. Så ska ge Ida sin välling, lägga henne och sen tippa i sängs jag med!!


TjINg...

0 kommentarer: