CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 30 april 2008

Sömn underbara sömn!

Blev lite knasigt igår, men hoppas att det slutade bra!

Igår somnade Ida lite sent, ca 21.50 men sen sov hon

u t a n
a v b r o t t
ända tills 06.00 imorse, då var hon vaken och åt lite och sen somnade hon om och vaknade inte förns 09.30!!! Kan inte minnas sist hon sov så länge utan att vakna till. Vanligtvis brukar hon vakna och gnälla lite några gånger varje natt så att jag måste upp, stoppa in nappen och ruska lite på sängen, förmodligen så drömmer hon då. Det tar ju bara någon minut men varje gång jag måste upp upptäcker jag att jag är kissnödig och måste gå på toa, och ja, lite törstig är jag också så tar ett glas vatten och sen dröjer det innan jag kan somna om igen! Så en natt av helt oavbruten sömn var väldigt välkommen! Och då gjorde det inget att hon var vaken en lite stund imorse. Hon ligger ju ändå bara bredvid mej och myser och snuttar på nappen tills hon somnar om igen : )

Snart kommer Pappan hem och då ska vi ner och gunga lite!!

0 kommentarer: