CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 28 maj 2008

Hot hot...

Jag bara måste börja med att fråga, har ni sett reklamen för Familjen Dafgårds micromat?? Det är den där det sitter en kille (kanske 10 år) och kollar i en bok och frågar sin pappa vad Kama Sutra är!! Pappan blir helhispig, sen undrar ungen varför tanten i boken är naken och pappan svarar att hon var sjuk och har feber och att han inte ska bry sig om det. Jag typ dööör av skratt varje gång jag ser den...den är så sjukt rolig : )

Har vart på BVC idag och bombaderat våran stackars BVC-sköterska med frågor! Och hon svarade snällt på allihopa och jag gick därifrån nöjd! Ida väger nu 10200 gram och är 74 cm lång! Nu ökar hon inte lika mycket från gång till gång längre, vilket är precis som det ska vara. Hon ligger lite över medelkurvorna, både längd och vikt! När hon var mindre kunde hon ju gå upp ca 500- 800 gram på 2 veckor...och växa flera cm. Men inte nu längre. Nu är det mer jämt : )

Sen svängde vi förbi mitt "gamla" jobb och sa hej. Ett av barnen jag kom närmast när jag jobbade där kom springande och skrev "Jag har saknat dej Elin!!" tror ni att jag blev alldeles tårögd då eller?? Fina lilla *******...stora tjejen nu, 4 år redan! De har blivit så stora "mina barn" tänkte gå dit och hälsa på och äta lunch nästa vecka!!

Sen mötte vi upp F&V och handlade fika. Sen satte vi oss på en filt i LekParken! Var helt underbart fint väder!! (Lyckades visst bränna mej idag med! Får skärpa mej nu!) Även idag tajmade kidsen och somnade samtidigt så vi kunde fika i lugn och ro. När vi hade fikat och var jättemätta gick vi och tog varsin glass med : ) sen gick vi till Baby&Junior, jag köpte ett myggnät till Idas vagn. Kosta bara 49kr så jag blev glatt överraskad! Sen mötte S&E oss och gjorde sällis hem!

Sen blev de en mysig hemmakväll med familjen! 20.45 sov både Pappan och Liten...tröttisar! Ska nog också lägga mej snart så kanske jag får mååånga timmar sömn inatt! Kan behövas!





Sov gott alla söta!

0 kommentarer: