CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 16 maj 2008

Och så var det Fredag igen : )

Efter mitt inlägg om amning igår var Ida jättetrött och hungrig så när Tom fixade välling så ammade hon en stund iaf. Och så har hon ammat idag med så hon kanske fortsätter ett tag till : )

I förmiddags promenerade Jag&Ida ner på stan med Sarah och Frida&Viggo. Gick till aroom och käkade lunch+ fikade och sen gick vi till Godismonstret och köpte godis...oops, så kan det gå! Gott som tusan var det iaf!!

Sen far vi iväg till bebissimmet och plaskade järnet en sväng! Skoj,skoj!

Hem, Ida och Tom sov lite middag och sen for vi ner på stan, jag skulle klippa mej och mina Älsklingar tog en promenix. Jag blev jättenöjd!! Det blev en typ page-frisyr, kortare bak än fram! Love it, love it! Såå skönt!! Ikväll blir det en lugn hemmakväll och bara mysa och imorn åker vi och shoppar i Etuna för idag fick Tom sina pengar! Ska bli superskoj, har inte shoppat till mej själv på evigheter! Så det är jag fan värd : )

~ Och GRATTIS till Ellinor som fyller år idag ~

TjiPPeTjiPP...

0 kommentarer: