CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 5 maj 2008

God Morgon Alla Glada!

Här sitter jag och är TRÖTT...Ida tyckte 07.30 var en bra tid att vakna imorse, så det var bara att vakna till : ) tack och lov brukar vi alltid ligga kvar i sängen och mysa en stund innan vi går upp! En av de bästa stunderna på dagen!
Kanske skulle skärpa mej och inte lägga mej så sent nån kväll så kanske jag kan vakna utvilad nån morgon. Men är liksom ganska skönt att få lite egentid på kvällarna när hon somnat...

Idag ska vi som sagt träffa Majsan, Malle & Fia. Tror jag iaf. Messade Malle igår om vilken tid men har fortfarande inte fått nåt svar...
Hoppas hon snart hör av sig så jag får veta i lite god tid. Krävs lite extra planering när man har en Liten!

Nu sover Ida redan middag så jag ska passa på att äta frukost i lugn och ro : )

0 kommentarer: