CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 23 maj 2008

What a Wonderful Morning...

Igår lunchade jag och Ida med "tant" Sandra. Var så jättelänge sen vi sågs så det var kul att se henne! Hade en mysig lunch med mycket "catching up"! Sen gick vi en sväng innan vi mötte upp Frida&Viggo och Sarah&Edwin för en fika. Eller Sandra skulle iväg och jobba men vi andra tog en smarrig fika på Prinsen! Sen kikade vi in på Lindex (för ovanlighetens skull!!) , Frida köpte världens sötaste badbrallor med Fem Myror på till Viggo, de ska på sitt första bebissim idag!

Sen knatade vi hem till Pappan och åt middag och alla andra vardagliga rutiner!
Ida sov redan 21 igår så jag tyckte att då kunde jag också somna tidigt, så 22 sov både jag och Tom:) var jättelänge sen jag somnade så tidigt! Sen sov jag helt aovbrutet till 06.30 då Ida ville komma över och sova hos mej och sen gick vi upp 8 : ) så idag känner jag mej utvilad!! En känsla jag inte är helt van vid. Brukar ju sitta uppe halva nätterna för att få lite egentid, inte dumt det heller men rätt skönt att känna sig pigg!

Och blev ännu gladare när det ringde på dörren och Brevis stod där med 2 paket till mej!! Det ena innehöll det smarriga teet jag beställt och det andra min Meandi tröja : ) så idag blir nog en ganska bra dag känns det som!
Och imorn åker jag och Frida till Huvudstaden och shoppar, utan bebbar, det får vara hemma med sina Pappor. Vi är alltså helt BARNFRIA, fleeeera timmar!! Bäst att tillägga att jag visst älskar min Liten men det är otroligt skönt att bara få tänka på sig själv ibland. Om så bara för några timmar : )

Nä, nu ska jag ta en till kopp Äppelkaka: )



TjinG...

0 kommentarer: