CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 23 maj 2008

Härlig Fredag!

Idag har det vart en luuuugn dag! Funderade på att följa med Frida ner på staden men kom fram till att det inte skulle hinnas med...sorry Frida!

Har vart bebissim idag med! Nästa vecka är sista...sen får det bli familjebad ist! Lite skönt att man då kan åka när man vill!

När vi kom hem somnade vi alla 3 i våran säng, det var jättemysigt! Sen tog vi en promenad upp till Pirren och köpte godis:) och svängde förbi Sarah och lämnade en tröja till Edwin och så hade Sarah en sån jeanskjol som jag letat efter! Har en liknande i mamma-modell...kanske inte så hett när man inte längre är gravid (??) så jag blev jublande glad när jag provade den och den var jättefin : ) Hon envisas med att hon inte ska ha betlat men jag INSISTERAR på att hon ska ha det!! End of diskussion Sarah!

Nä, nu ska jag kolla film med Sambon!

TjiPP...

1 kommentarer:

Sarah sa...

Envis i en strut!
Om du ger mig pengar så lämnar jag dom i er brevlåda iaf! hihi

Du kan bjussa mig på en glass nån dag istället :-)

PÖSS