CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 5 maj 2008

LyCkLiG- DeT äR VaD JaG äR...

Idag på fm mötte vi upp Frida&Viggo och knata ner på stan och mötte upp Milla&Engla. Gick och luncha på Prinsen, det var lika gott som vanligt! Sen träffade vi även på Ellinor&Emilia och deras kompis Evelina och så Sarah. Kolla runt lite på Vero Moda, där jag hittade en suuuperfin tröja, den var mintgrön och så somrig så! Tyvärr så fyller typ ALLA vi känner år i maj (ja, ja, utom er, Sarah och Frida!!) så det blir ingen ny tröja denna månad : (
Sen gick vi och fikade allihopa! Sen skulle Milla&Engla med bussen och Jag&Ida, Frida&Viggo och Sarah gick hemåt. När jag gick hem fick jag världens lyckokänsla, det bara pirrade i hela kroppen.

Måste ha vart vårkänslor!!

Tänk, jag har världens finaste IdaLiten som jag älskar nåt oerhört, en sambo som jag älskar till månen och tillbaka och världens bästa kompisar. Kan man ha det bättre?? Skulle inte tro det!! Skulle inte bli gladare för alla pengar i världen kan jag säga!

tack, ni underbara människor som förgyller våra dagar!! Ni vet vilka ni är ; )

Imorn ska vi nog fika med Majsan, Malle och Fia. Det ska bli jättetrevligt. Var verkligen länge sen vi sågs allihopa! Sen hoppas jag på att få träffa Sarah en stund!

Igår beställde jag förresten en massa te från www.coozy.se så hoppas på att de kommer imorn : ) verkligen en supersida! Om man beställer 6 smakprover te eller 3 smakprover kaffe går frakten bara på 11 kr. Varje smakprov-te räcker till ca 5 koppar och kostar 4 kr/st! Så 6 sorter á 5 koppar + frakt gick på 35 spänn...det är ju bara löjligt billigt!! Så det ska bli spännande, jag som älskar te! Får prova att beställa kaffe med. Jag gillar ju egentligen inte kaffe men kanske är godare med lite smak : )
Fick precis ett mejl där det står att teet har blivit skickat så kommer alltså imorn, woohoo : )

TjInGeLiNg...

0 kommentarer: