CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 13 maj 2008

I Hope, You Hope, We Hoppas!

Trött Som En Tok- Är Jag Just Nu!!

Men kan inte lägga mej än för håller koll på en auktion på Tradera som jag bara VILL vinna : ) så håll tummarna för mej!!

Idag har vi hängt med Frida&Viggo. Blev kycklingsallad (japp, igen!), blåbärspaj och VISPAD VaniljVisp!! Och en hel del promenerande!
Dagen har vart mycket trevlig!
Fundrade lite på en skojsig idé samtidigt som vi promenerade, och kom på en massa bra (?) saker! Vem vet, inom en överskådlig framtid KAN det öppna tex ett erotikcafé här i Stränkan, det ni ; )

Eller å andra sidan kanske inte!!

Ida har sovvägrat idag! Hon har bara sovit väldigt korta stunder hela dagen! Vilket gör att man är helt slut på kvällen. Jag älskar min IdaLiten men det är ganska skönt att få några egna stunder under dagen...men inte idag! Fick även kämpa för att få henne att somna för natten! Hon som brukar slockna som ett ljus när hon äter välling!

PuSt...

Men nu sover hon iaf! Och hoppas hon sover bra inatt. Det kan jag behöva!
Om 1 timme och 5 minuter kan jag vara lycklig vinnare av en viktig Tradera- auktion...hoppas, hoppas, HOPPAS!!

0 kommentarer: