CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 9 maj 2008

FullRulle och TröttMössor!

Dagen började tiiidigt. Ida vaknade och ville inte somna om men låg och drog oss till 8 iaf : )
Sen lunchade vi med Frida&Viggo och Sarah. Edwin var med Albin på landet och körde traktor! Så han var nog inte ledsen för att inte få hänga med oss!

Sarah och Frida är bara såå underbara att hänga med. Har så himla kul med er tjejer : )

Sen var det bebissim och det var superkul, Ida bara älskar att bada. Hon plaskar och strålar som en sol!

Sen åkte vi hem och slockande alla 3 i våran säng, trångt men alldeles underbart mysigt!! Nästan 2 timmar sov vi. Vaknade av att det ringde på dörren...det var Mamma och Lillebror som ville hälsa på!
Sen har vi bara haft en hemmakväll...men har glömt köpa godis så sitter här och håller på att av godissug! Får köpa extra mycket imorn ist : )

Idag fick vi hem alla kort som vi skickade in för framkallning- GlaD!!

Nu sover Liten! Hon var riktigt trött min LillSkrutta!

Gud, vad jag älskar min IdaLiten. Kärleken till sitt barn är helt obeskrivlig! Det är hon och jag, för alltid och alltid! Och det är en fantastisk känsla : ) att veta att man kommer att älska någon vad som än händer! Det finns inget som kan hända som kan göra att jag älskar henne mindre, hon är mitt egna mirakel och mitt hjärta hoppar av lycka varje gång jag tittar på henne!

TjiPP...

0 kommentarer: