CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 29 maj 2008

A Day With The BoB- Sisters ; )

Åh, vilken härlig dag vi har haft idag : )
Gick upp till Frida&Viggo på förmiddagen, där var även Sarah! Vi fixade tacos idag (eller vi och vi, jag gjorde nog inte så mycket nytta! Satt mest och gosa med Viggo!) käkade och snackade om en massa intressanta saker! Sen mata jag och Frida bebbarna medans Sarah hämta Edwin från dagis! Sen möttes vi upp allihopa i lekparken utanför Sarah,Edwin&Albin! Bredde ut filtarna i skuggan och fikade fryst dricka och smarriga muffins, MUMS!! Sen kom även Albin och Hubert och joinade oss! Ida var helt tagen av Hubert, hon bara tittade och klättra på honom heeela tiden!
Där har du en konkurrent Frida ; )
Sen gick vi hem till Pappan! Idas Mormor och Bonusmorfar Göran kom förbi och hälsade på en sväng!

Har haft en jättebra dag! Det är såå himla kul att hänga med Systrarna Bob ; ) även om de är alldeles insektstokiga, haha!

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske följer med Frida&Viggo och Ellinor&Emilia ner på stan. Tom ska hjälpa sin syrra att flytta så det blir middag där på kvällen så det blir inget bebissim imorn. Det hinns nog inte riktigt med...får bli Familjebad nästa gång ist!!

SUCK!! Är såå fruktansvärt irriterad på en sak just nu...men har ingen lust att ta det här!! SUCK!!

1 kommentarer:

Frida sa...

HAHA, du får också vara en Bob nu!!! Elin-Bob *påhittig* :-D

Jag får nog passa mig för Ida, jag känner på mig att hon är på väg att slå klorna i Hubert ;)