CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 10 maj 2008

En Fin Dag!

Idag hade jag och Ida en lugn förmiddag. Tog en tuppis tillsammans i våran säng, det var supermysigt : ) När vi vaknade hade Pappan kommit hem. Då åt vi lunch tillsammans och sen knatade vi ner på stan, var Kulturdagen idag! Gick runt och kikade lite och sen satte vi oss nere i Västerviken på ett fik och tog varsin glass, var väldigt gott i värmen!! Ja, inte Ida då förstås, hon fick hålla sig till sina älskade MajsKrokar, men lika glad var hon för det : )

Gick sen och hälsade på hos min Farmor och Farfar, de satt med Alfred och lunchade i trädgården. Han har blivit stora killen nu! Sötnosen! Fyller ju snart 2 år! Sen gick vi och handlade, knatade hem och hämtade lite bra och ha grejor och sen gick vi hem till min Pappa och Marre. Sen blev det grillning och fika, hade jättetrevligt, var en alldeles underbar sommarkväll. Trots att det bara är Maj. Hoppas det håller i sig...men på måndag ska det visst bli kallare igen.
Trist!

Sen promenerade vi hemåt, var riktigt skönt! Har nog gått minst 10 mil sammanlagt idag skulle jag tro...

Nu sussar Liten och eftersom det är Toms tur att få sovmorgon imorn borde jag också knoppa snart! Så...

Häpåre...

0 kommentarer: