CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 19 maj 2008

Kalajs & Mysmiddag Med Goda Vänner : )

Idag har vi vart på kalas : ) Ellinor fyllde 22 i fredags och idag bjöd hon på fika. Jordgubbstårta blev det, såå smarrigt!!
Sen var vi bortbjudna på middag hos Sarah,Edwin och Albin. Det var väldigt trevligt. De bjöd på en riktigt smaskig lasagne med jättemycket vitsås, precis som jag gillar det! Sen blev vi bjudna på fika även där! Så idag har vi bara blivit bjudna på en massa snask, vilket känns väldigt illabådande inför Beach 2008. Tur att jag har en heltäckande bikini. Men om det fortsätter på detta viset måste jag snart investera i en våtdräkt i str valross : )

Imorn fyller jag 23 år ung. Herregud...men 23 är ju ingen ålder (?!) men 24 däremot...då är man gammal, visst Sarah?? ; )
Så imorn kommer mamma-flickorna hit. Då ska vi fixa kyllingsallad och sen ska de få fika! Vet dock inte hur jag ska kunna lyckas lika bra som Ellinors smaskens-tårta!!
Dessutom var Mat-Pirren stängd när vi gick från Sarah,Edwin&Albin så måste försöka hinna dit en sväng imorn innan alla kommer. Så att jag inte bara har bullar och vatten att bjussa på! Hur jag nu ska hinna det?? Yaiks...men det ska nog lösa sig : )

Nu ska jag gå och sussa, och vakna pigg som en lärka 1 år äldre imorn : ) så inatt 03.29 kan ni väl skicka en liten tanke till mej va?! Eller till min mamma kanske, hon hade det väl inte alltför skoj den tiden för 23 år sen...




Men Tjing på er och sov så gott!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

GRATTIS på födelsedagen!

Nu e vi lika gamla, iaf i 1,5 månad till! :-D

PUSS

Frida sa...

Grattis, grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D *bamsekram*

Och nä... Du, man blir ju gammal vid 19 år ;-)