CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 22 maj 2008

Knata knata knata!

Igår skulle jag och Frida bara gå ner på stan en sväng. Jag skulle bla byta min tröja till en annan str.
Det blev att vi satte oss och fikade på aroom också. Det var inte dumt.
Så tog vi en sväng till Baby&Junior också. Jag köpte en huvudkudde till Ida!
Sen skulle vi gå hem men det blev en väldigt lång hemväg.
Vi gick hit och dit och hit igen : ) skönt att ta en långpromenad!
På kvällen kom Dick hit och vi beställde mat från Matboden (jag fick ett presentkort där i födelsedagspresent, haha) och sen kollade grabbarna på fotboll!
Så hade en mycket trevlig dag!

Idag fick jag ett Grattiskort från Min Linda : ) jättegulligt! Nu måste jag bara få lite klarhet i vissa saker!! Hoppas på att få det under dagen...

Idag ska vi träffa Sandra, så hänger kanske både Frida och Ellinor med!

Nu ska jag försöka hinna äta frukost medans Liten sover : )

0 kommentarer: