CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 2 juni 2008

Juni nu!

Igår träffade jag Theo och Majsan och tog en fika på George! Jättetrevligt, var länge sen vi sågs nu!! Satt och snackade en massa och berättade vad som hänt sen sist : )
Jag fick min födelsedags present, ett Pilgrim armband med klarblå glittrande stenar! Såå fint, de känner mej verkligen!

Tack Tjejor!!

Sen åkte jag, Tom och IdaLiten till Etuna för att hälsa på mamma på Sjukhuset! Men först åkte vi förbi Barnens Hus och köpte ny bilbarnstol till Ida. Det blev en Akta Graco Cosmic Comfort. I färgen Gloria (den var blå!) tänkte lägga in en bild och visa men den ser jättekonstig ut på Aktas hemsida så skippar det! Sen mötte vi mamma och Göran i en Park i Etuna och satt och solade lite! Sen åkte Göran hem och vi följde med mamma till Sjukhuset. Hon låg isolerad. Fick inte träffa de andra patienterna, inte vistas i dagrummet och inte hämta sin mat och så...men hon fick vara ute och vistas bland folk...mysko!

Idag träffade vi F&V och åt lunch på Aroom. Sen gick vi till LekParken och då joinade först E&E oss och sen kom Albin&Edwin och sen Hubert också! Sen knatade vi hem till Pappan. Mamma har fått åka hem från Sjukhuset idag så hon och Göran kom förbi och fikade!

Nu sover både Tom och IdaLiten...riktigt trötta!! Ska också sussa snart...blir så trött av värmen...och tidiga mornar ; )

Idag ringde min Bästa Bella!! Hon kommer hem till Sverige och hälsar på om 2 veckor!! Ska bli såå kul att träffa Mina Tjejor, synd att de inte kommer hem samtidigt men är ändå såå glad att båda kommer inom en snar framtid : )

Imorn blir det nog att hänga med S&E i lekparken utanför dom! Hoppas Ida är vaken då så hon kan gunga lite : ) sen blir det nog studentmottagning på kvällen!




Mitt Nya Fina Armband!



Ha en trevlig kväll allihopa!!

0 kommentarer: