CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 11 juni 2008

Igår & Idag

Igår hälsade jag och Ida på hemma hos Sarah, Edwin och Albin (men Albin jobbade!) Frida&Viggo var också där! Vi fikade och kidsen lekte och hade skoj! (fast inte Viggo, även om Ida mer än gärna leker med honom så uppskattas det inte riktigt än!) Sen stannade vi och åt middag där, Tom blev kvar i Mariefred hela kvällen och Albin jobbade så vi hade en mamma/barn-middag! Hade en jättetrevlig dag/kväll! Ida tycker att Edwin är jättespännande, han tycker dock inte att hon är lika rolig : ) som följer efter honom och ska ha alla hans bästa leksaker ; )
Sen gick vi hem och Ida somnade som en stock eftersom hon bara sovit en stund i Edwins puff på em!

Idag hade Ida tid på bvc för att följa upp hennes lilla mage och väga henne så att hon inte tappat vikt! Fick sällskap av Frida&Viggo dit! Hon hade inte gått ner...hon hade ökat 200 gram på 2 veckor, så hon mår prima! Sen tyckte hon att jag skulle fortsätta ge henne ProViva några dagar till och om det inte blir bättre får vi prova med att ta bort alla laktos i hennes kost i 2 veckor och hoppas att det hjälper...så nu är det bara att hoppas, hoppas att hon blir bra!!
Sen skulle vi gå hem till Sarah och baka men kom på att vi var vrålhungriga så vi stannade på Kings och köpte en pizza som vi gick hem till Frida och åt! Supergod:) efter lite om och men hamnade vi iaf hemma hos Sarah, där var redan Ellinor&Emilia. Sarah hade bakat hela dagen, så duktig hon är! Fick provsmaka 2 muffins, de var inte tokiga:) tyvärr var jag nog inte till så mycket hjälp, gjorde bara hål i hennes hallongrottor och fyllde med sylt. Sen jagade jag Ida lite också! Galenpannan ; )
Hon stod och spelade på Edwins lilla leksakspiano och skakade rumpan när hon tappade balansen, ramlade baklänges och fick pianot i huvudet...stackars Liten! Men efter ett par tårar var allt bra och det var full fart igen! Så småningom kom Albin hem också och även Hubert kom dit! Så det var fullt hus!

Sen var det dags att gå hem till Pappan, som vi inte träffat sen i tisdagseftermiddag! Men Ida var såå trött ( var tvungen att hålla henne vaken på vägen hem!) så hon hann somna innan han kom hem! Och nu sover hon fortfarande och Tom lagar mat...och jag latar mej här, framför datorn en stund...det förtjänar jag faktiskt : )




På söndag får jag träffa Min Bella!! Woohoo : )
Ska bli såå kul...


TjInG...

0 kommentarer: