CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 13 juni 2008

Shopping mm

Igår tog jag, Sarah och våra kids tåget till Etuna! Det blev ganska mycket shopping, men eftersom jag hade 2 presentkort, en triss-vinst och värdelapp till tåget gjorde jag ändå inte av med mycket pengar! Handlade till mej och till Ida (såklart!) och så köpte vi doppresenter till Viggo : )
Frida coh Ellinor och var också i Etuna med sin småttingar men de skulle handla dopkläder och lite så och vi skulle mest bara softa omkring så vi träffade dom bara som hastigast och sa hej!
Hade en väldigt trevlig dag och Sarah, våra ungar är bara för underbara! Det gick ju hur bra som helst! Det måste vi göra om : )

Idag hade vi en lugn förmiddag, och när Tom kom hem så åkte vi ner en sväng på stan! Sen skulle han iväg med jobbet! Men mamma hämtade upp oss + Lillebror efter jobbet så handlade vi och åkte ut till Prästgår´n och lagade mat och hade en myskväll! Ida älskar verkligen sin Morbror/Gudfar! Och han är nog gaaanska förtjust i henne med tror jag ; ) de är så himla gulliga! Och så fort han frågar om han får en puss så kastar hon sig fram och ger honom en stoor puss! Så generös är hon inte mot alla inte, SkruttUngen! När vi kom hem var Pappan redan hemma! Så Ida hann gosa lite med honom innan hon somnade!

Han har vart borta mycket den här veckan...alldeles för mycket! Känns inge bra. Själv skulle jag aldrig klara att vara ifrån Ida så mycket som han vart denna vecka...
Och på Söndag ska han iväg och spela golf med. Från början så var planen att han skulle golfa morgon/förmiddag och sen skulle han ha Ida så jag kunde träffa Tjejorna, för Bella kommer ju hem. Men nu hade det blivit ändrat så nu skulle han visst inte komma hem förns 4-5 på em. Blev såå arg!! Tycker det ärligt var dålig stil...som om mina planer inte skulle vara lika viktiga!! Nu ska iaf mamma ha Ida ett par timmar på Söndag. Skulle ju kunna ta med henne men pratade om att ha picknick och då blir det bara att jag får jaga henne och kolla så hon inte stoppar nåt i munnen. Kan inte slappna av alls då.
Nä, nu låter det som om jag tycker hon är jobbig...så är det inte alls! Älskar att vara med henne varje dag! Jag njuter av varje sekund! Men ibland är det skönt att få sitta ner och bara kunna slappna av och umgås med vänner i lugn och ro!

Nä, nu ska jag knoppa! Dop imorn och då vill man ju känna sig lite pigg och utvilad : )
Sen är det fotbollskväll här som gäller, ska bli suuperkul. Inte för att jag är så förtjust i själva fotbollen men det finns ju några fina spelare man kan slänga ett öga på ; ) ni som känner mej vet vem jag syftar på!!

God Natt!

1 kommentarer:

Frida sa...

Nä Elin, nu har du sett bild på Totti så ge upp din Mellberg nu! ;)

Tack för en suuuuuperdupertrevlig kväll!!! :D Och dag! Och tack igen för presenterna! :D

KRAAAAAAAAAAM!