CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 3 juni 2008

Please Don´t Break My Mommy- Heart...

Idag har jag haft ont i mitt Mamma- Hjärta!

Både igår och idag har Ida haft problem med magen! Så ringde BVC imorse och frågade vad jag kunde göra och då börjar hon prata om att hon kan vara mjölkallergiker...
Jag frågade då varför det skulle börja visa sig nu då hon ätit välling och annan mat med mjölk i i flera månader och då sa hon att det kunde bero på att jag slutat amma...tack för den. Snacka om att jag fick dåligt samvete. Så om hon nu skulle vara allergisk kunde jag ha gjort så att hon kunde ha sluppit det genom att fortsatt amma. Usch vad ledsen jag kände mej då...
Men vi skulle börja med att ge henne morotspuré och olja i maten och hoppas på att det stoppar upp. Så idag har det vart olja, blåbärspuré och vätskeersättning som gällt. Men hon blir ju alldeles röd i rumpan och får jätteont. Hon har skrikit och gråtit hysteriskt under blöjbytena här hemma idag. Gör ont när vi tvättar, gör ont när vi smörjer och sen blir hon nog ledsen av rädsla att det ska göra ont. Jag är helt slut...tycker så synd om henne.

Mitt
Hjärta, Mitt Allt
<3


Förstår inte varför hon på BVC skulle säga att hon kunde vara allergisk det första hon gjorde...det kan ju vara att det är så fruktansvärt varmt, eller så kan det vara så att Ida stoppat i sig något olämpligt...man vet ju inte. Men om det inte är bättre imorn eller på torsdag tänker jag ringa VC, inte BVC. Då får de göra allergi- test på henne innan jag börjar krångla med hennes mat...

Jag känner mej helt mentalt slut...hoppas att hon får sova inatt och att det är bättre imorn...

Har för övrigt haft en bra dag idag. Jag och Ida gjorde F&V sällis till BVC idag, Ida tycker de har så roliga leksaker där: ) hon ställde sig till och med upp och gick med en "lära-gå-vagn" Värsta duktiga tjejen!!
Sen gick vi till S&E och lekte och fikade i deras lekpark, och jag passade på att sola lite när Liten sov! Sarah hade bakat såå goda muffinsar och kakor, vågar inte tänka efter hur många jag tryckte i mej...ojojoj ; )

Nä, nu ska jag göra min Sambo sällskap framför tv:n innan det är dags att sova.



Dröm Sött!

1 kommentarer:

Sarah sa...

Doktor Flodström ordinerar mycket vätska, blåbär och hänga i skuggan.. :-)

PÖSS