CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 10 juni 2008

WTF?!

Jag blir galen!!

Idag har jag, ringt till barnläkaren Holger, som tyvärr var sjuk! Jag ringde vc och fick äntligen prata med nån där! Meeen hon sa att jag skulle ringa till BVC eftersom de har barnläkare där och eftersom Ida är så liten. Dessutom gör det inte så mycket allergitester på sommaren (!! Japp, hon sa så, så det är bara att hoppas att man inte blir allergisk på sommaren då!!) så ringde jag Ulrika på BVC men kom då till Birgittas och Ulla- Märtas telesvar så förmodligen så är inte Ulrika där idag. Så nu sitter jag och väntar på att nån ska ringa upp mej...
SUCK...det de kan göra är tydligen att ta ett blodprov på henne för att se om hon är allergisk...vad jag fatta det som! Så jag hoppas verkligen att det händer nåt idag...har väl bytt ca 4 bajsblöjor nu på morgonen!

Nu ligger Ida och sover. Samtidigt håller de på med någon jävla grävmaskin precis utanför vårat sovrumsfönster...så bara att hoppas att hon inte vaknar av den!!

Oj, vilket positivt inlägg...men jag är inte på det bästa humöret just nu...

0 kommentarer: