CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 7 juni 2008

Hej Hopp!

Börjar med att säga: GUD vad trött jag är!!

Har vart en fullspäckad dag idag!

Det började med Lilla Emilias dop! Det var en jättefin ceremoni och väldigt trevligt och mycket smarrigt fika efteråt! Hoppas hon fick mycket fina presenter och att föräldrarna Pella och Ellinor är nöjda med dagen!

Sen bar det av till Mariefred. Först skulle vi byta Idas nya jordgubbströja som knappen var trasig i. Tyvärr fanns det inte flera röda i rätt str så Tom fick ta rosa ist. Det tokiga var att Ida satt och sov i bilen med de röda shortsen på sig. Så han får väl svänga förbi med dom i veckan. Väldigt synd för jag ääälskade den röda dressen : ( men den rosa var också fin...
Sen var det kalas hos Toms syrra i deras nya radhus! Vilket också var trevligt och även där blev vi bjudna på lätt lunch och fika : )

Sen blev det middag med Mina Tjejor!! Fick kramas med min Becca!! Det var lääänge sen! Vi käkade i hamnen. Hamburgertallrik och vin, MUMS!! Och sen en massa snack och skratt blev det också...som vanligt! Tyvärr kommer Becca inte hem förns i september nästa gång, jättetrist men då kommer hon iaf hem i 2 veckor!
Sen gick vi hem till Beccas mamma Marie och dricka lite drinkar. Men hann inte dricka mycket förns Tom ringde och sa att Ida var kinkig och ledsen och undrade när jag skulle komma hem. Efter det hade jag liiite svårt att slappna av så knatade och mötte dom. Tom skulle gå en sväng med henne för att se om hon ville somna. Men det ville hon inte. Mötte min pappa, Gurra, Nicke och Lollo på vägen hem till oss! Pappa och Gurra skulle med oss hem och kolla fotboll.

Nu har Liten äntligen somnat...hon var lite envis ikväll!

Och NU ska jag sova!!



Natti Natti...

0 kommentarer: