CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 4 juni 2008

Minns Gårdagen, Dröm Om Morgondagen Men Lev i Nuet...

Idag mötte jag och Ida upp F&V och kilade ner på stan där vi träffade E&E och Sarah! Gick till Prinsen och lunchade, nachotallrik blev det, MUMS : ) sen gjorde vi stan! Lindex, Mique och Vero Moda...sen var vi klara ; )
Då tog vi en fika på aroom!Sen gick jag och Frida med kidsen hit till oss och satte oss på en filt utanför i skuggan, har ju vart såå varmt idag!! Sen kom mamma och Nicke förbi en stund också! Frida lånade lite kläder som hon skulle prova. Hoppas något var bra!

Sen kom Leffe hit och bjöd oss på mat! Köpte filé Mignon B&W, suuuupergott var det!

Har haft en väldans trevlig dag tillsammans med alla Bobarna : ) ni är så himla kul att umgås med flickor. Glad att jag har er <3

Kan ju tillägga att jag tycker att Ida är liiite bättre i magen, men hoppas det är ännu bättre imorn!
Mamma hade läst på nätet att det är jättevanligt att småbarn blir dåliga i magen, helt utan orsak. Det behöver inte alls vara någon allergi...känner mej besviken på vår BVC- sköterska. Snacka om att få en orolig mamma ännu oroligare genom att börja med att säga att mitt barn kan vara mjölk-allergiker...jäkla dumt måste jag säga!!


Orkar inte skriva mer idag...



Have a nice evening...

0 kommentarer: