CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 9 juni 2008

Söndagen&Måndagen

Heeela gårdagen spenderades ute på Aspö. Med sol och bad! (För Ida iaf, hon badade 3 gånger under dagen!) sen grillade vi på kvällen! Dagen var väldigt skön och avslappnad!

Idag har vi träffat Mein Becca! Träffades först på stan. Jag har nu beställt en ny mobil med abonnemang : ) Lääängtar tills den kommer...blir nog i nästa vecka! Men har kvar mitt nummer, det känns väldigt skönt!
Sen hade vi picknick här utanför. Ville hålla mej nära hemma eftersom Ida inte vart bra i magen idag. Så det bara var att springa in och byta på henne. Sen åt vi glass härinne,blev för kallt ute i skuggan! Var såå mysigt att få en heldag med Becca, hade fått för mej att hon skulle åka natten till idag men som tur var så stämde det inte! Träffas ju så sällan så blir så glad när det väl blir av!! Och självklart var det jättetråkigt att krama henne hejdå, som vanligt. Kommer nog inte träffas förns i september nästa gång... : (
När hon gått var det dags för Ida att sova, hon var supertrött så då passade jag också på att sova en stund, har känt mej väldigt slut idag!

Har försökt få tag på VC under dagen eftersom Ida fortfarande inte är bra i magen. Har bytt över 10 bajsblöjor idag...och hon blir alldeles röd och får jätteont min stackars Liten. Men att få tag på VC är ju ett omöjligt uppdrag! Ringde 10 men om man inte hänger på telefonen redan prick 8 kan man glömma möjligheten att komma fram! Blir såå arg!! Stackars den som blir sjuk liksom...de kan ju iaf ha någon som sitter som rådgivare. Att även om de inte har tid att ta emot en så kanske de har något bra råd om vad man kan göra själv!!
Så imorn klockan 8 är det jag som ringer som en tok, så det så!! Nu ska jag fan få komma dit med min IdaLiten så de får testa om hon är allergisk. Om inte så att jag iaf kan utesluta det och slipper ha det ligga och gnaga i bakhuvudet!! Det gör mej galen...


Så håll tummarna för att vi får komma dit och att hon inte är allergisk!!

0 kommentarer: