CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 18 juni 2008

Tisdag, onsdag och torsdag!

Har vart lite slarvig med att skriva ett par dagar nu, så är väl dags för en uppdatering : )

I tisdags gick Jag&Ida, Sarah&Edwin och Frida&Viggo ner på stan och mötte upp Ellinor&Emilia. Efter en sväng på banken skulle vi äta lunch. Hade lite svårt att komma överens om var och eftersom den ena BoB-systern är envisare än den andra så slutade det med att Jag&Ida, Frida&Viggo och Ellinor&Emilia lunchade på aroom, tyvärr fick vi klara oss utan Sarah&Edwin : ( Gick in på Lindex en sväng där jag köpte en filt till Ida, jättesöt var den! Sen gick vi ner till Slagsta huset och köpte varsin glass! Sen såg vi hur molnen började hopa sig och det åskade en bit bort från där vi befann oss så skyndade oss in på Bibblan och Frida och Ellinor lånade några böcker. Sen satte vi oss i cafét och skulle vänta ut regnet...men det kom aldrig nåt regn!! Ida lekte i lekhörnan och vi tog typ varsin Coca-Cola och sen knatade vi hemåt.

Igår kom Frida&Viggo hit och hälsade på! Vi sövde knoddarna och fixade lunch. Det blev toast med ost, skinka och pesto. Smarrigt värre. Till efterrrätt åt vi Sarah-muffinsarna jag bakade i tisdags!
Sen packade vi ner kidsen och promenerade ner på stan där jag äääntligen kunde hämta min nya telöfån : ) han som jobbar där hade vart och hämtat den i Kista kvällen innan! Det var snällt! Så nu har jag en fungerande mobil igen!

Idag går vi till Sarah&Edwin och hälsar på! Ida har sovit 30 min och tvivlar på att hon tänker somna om. Får se...

TjiPP...

0 kommentarer: