CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 15 februari 2009

SportLovSöndag.

Jag är så trött. Så väldigt trött.

Igår var iaf jag och Ida hos Mamma och G. Kollade G när han körde traktor, åkte pulka och lite annat skoj! När vi kom hem hade grabbarna redan ätit utan oss (tack för den liksom!) men det löste sig för Lillebror ringde och var hungrig han med så vi gick och hämtade mat på Thai- House. Rysligt gott! Det tyckte Ida med:)

När Ida somnat kollade jag och Tom på en film som heter An American Crime. En sann historia om en tjej som blev så grymt behandlad av sin fosterfamilj. Googlade på hennes namn efteråt ( Sylvia Likens) och det gjorde ont i mitt hjärta av att läsa vad hon fick utstå. Så fruktansvärt att det finns folk som kan göra en annan människa så illa. De kan inte vara annat än onda. Rakt igenom.

Idag har det vart SportLovSöndag på Aspö. Med tipspromenad, korvgrillning och sen våffellunch! Det var riktigt trevligt och Ida tycker det är så kul att träffa folk:) Jag fick 7 rätt av 10 på tipspromenaden och Tom bara 4, haha! Ida gjorde också väldigt bra ifrån sig och fick ett fint pris (trots att hon sov sig igenom hela tipspromenaden;) )

Har blivit mycket friksluft och en låååång promenad, därav min grymma trötthet:)

Erika ringde idag och undrade om inte vi kunde följa med till LekLandet imorn. Måste fundera lite, det vore ju grymt kul! Ska försöka få med mej Ellie också, var ett tag sen vi träffades nu ju:)

Nu ska jag kolla Beck!

Tjing!

0 kommentarer: