CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 24 februari 2009

Och så resten sen sist!

Ja i lördags åkte vi till Jim,Michis&Emilia på em. Blev bjudna på inbakad fläskfilé, potatisgratäng, rödvinssås och sallad! Gud så gott!! Och till efterrätt hade Michis gjort en citron/lime paj med glass till. Mums! Värsta mästerkockarna :D
Hade det jättetrevligt!

På söndage åkte vi hem till Mamma&G när Tom kom hem från jobbet. Ida sov ute i vagnen, en hel evighet, hon älskar att sova ute:) efter det gick vi ut allihopa och lekte i snön! Det blev en stooor snögubbe och en stor snölykta. Vi var så duktiga, haha!

På em mötte jag upp Möhippe-tjejerna! Käkade en god middag tillsammans. Ett mycket trevligt gäng:)

Natten mellan söndag-måndag blev jag sjuk. Så dåligt har jag inte mått på länge...fy fan säger jag!
Hade ont i halsen, kändes som jag svalde rakblad! Hade feberfrossa och bara låg och frös och skakade. Hade så ont i nacken att jag lnappt kunde röra mej. Blev inte många minuters sömn den natten.

Igår och idag mår jag bättre så imorn får Tom åka och jobba igen. Har fortfarande lite ont i halsen men inte värre än att jag kan leva med det:)

Har vart lite mysigt att ha vart hemma allihopa! Har ju världens bästa familj

Nu ska Tom och Ida strax gå ut och leka och då ska jag nog sätta på en bra film och ligga i sängen och slappa:) ibland har man det bra!

Tjing!

0 kommentarer: