CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 17 februari 2009

Käftis och trevligt lunch/middag-sällskap:)

Imorse mötte vi Erika, Gustav&Lovisa vid tandläkaren kl10. Vi "passade" Gustav medans Erika var med Lovisa inne hos tandläkaren. Efter det gick vi hem till oss och lekte och åt lunch! Hon är verkligen supergullig. Så himla lätt att umgås och prata med! Härligt med såna människor:) och både Gustav och Lovisa är supersöta!

På em var jag och Ida ute som vanligt, promenerade och hittade en ny lekpark som vi busade lite i! Sen gick vi hem och käkade mellis i soffan och kollade på Emil i Lönnenberga. Det är en av mina absoluta favvostunder. Ida är lite trött och gosig efter promenaden. Så då sitter vi bara och myser och äter varsin macka och jag brukar ta en kopp te. Ladda batterierna lite innan det är dags att röja och busa på hennes rum:)

Sen målade Liten med fingerfärg, det tycker hon är jättespännande! Och sen blev det ett tillhörande bad efteråt:)

Vid 18 kom Nicke hit och åt middag med oss (pappa skulle också ha kommit men han är magsjuk stackarn!) Tom har haft kurs så jag och Ida tyckte det var kul med lite sällis på kvällskvisten!

Imorn ska vi träffa Majsan! :) ser alltid fram emot att träffa henne...kan bero på att hon är toppen kanske;)

Hoppas Ellie och EmiliaPlutt snart blir friska så vi får träffa dom igen också!

I helgen blir det middag med Michis,Jim&Emilia! Ryktas om att det ska bli 3rätters...det låter ju inte fel:D på lördag ska vi dit. Kanske åker förbi och hälsar på Toms syrror innan. Får se hur vi gör.

Nu ska jag knoppa, är väldans trött!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

fanx för snäll comment =)