CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 11 februari 2009

25 årskalas mm!

Idag är jag trött. Men det är självförvållat då jag satt uppe sent och pratade mej Majsan coh Malle:) så det är det värt!
Underbara människor!

Helgen var iaf bra! Inte lugn för 5 öre men men...inte varje helg ens sambo fyller 25:)
På lördagen var det firande med vänner! Några föll bort på grund av sjukdomar och några var tvugna att jobba! Det började redan 4 när det drällde in en drös killar som skulle kolla fotboll. Men då kunde jag i lugn och ro fixa mat och bål och sånt:)
Vid 19 tiden kom det lite fler. Vi käkade, drack vin/öl/bål, kollade Melodifestivalen, lysnade på musik och snackade strunt:)
Vid 23.15 började vi förbereda oss för utgång. Fia var nykter så hon skjutsade, snäll som hon är!
Meeen väl på BK upptäckte vi att där var ca 10 pers. Kul? Nej. Så då åkte vi ner till Walles men fick reda på att de stänger kl 01 och då var klockan 24. 01 liksom, då brukar man ju typ gå ut;) Så då drog vi oss hemåt ist! Lite trist men kvällen var iaf väldigt trevlig!

Och Ida hade haft det jättebra hos sin mormor. Inte vart ledsen en end gång, tack och lov:)

På söndagen var det kalas för släkten...och släkten är stoooor! Herregud, det var folk i alla rum på alla ytor, haha! Fina presenter fick han och Ida tyckte det var skitkul med så mycket folk:) På kvällen stannade mamma, göran, nicke, nenne, klara, ellen, thomas kvar och käkade pizza med oss:)

Sen blev det inte lika kul...Ida spydde på natten och Tom fick ont i både mage och rygg. Så han har vart hemma i veckan. Blir säkert hemma hela kan jag tänka mej. Ida mår bättre, hon spydde inget mer och verkar bli bättre i magen och har igår kommit igång att äta igen. Jag har klarat mej.

Så var det med det!

Idag ska jag och Ida iväg och hälsa på "tant" Sandra:) Imorn ska vi hälsa på hos Sarah och Edwin och på fredag blir det Öppna igen:) Mycket kul som händer!

Och snart fyller ju Edwin hela 3 år, stora killen! Så då blir det kalas igen. Måste fundera ut nån bra present bara:)

Nu ska jag äta lunch och fixa mej!

Tjing!

0 kommentarer: