CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 11 februari 2009

Dagen!

Idag när Liten sovit packade vi ner fika och gav oss iväg hem till "Tant" Sandra! Hade en väldigt trevlig eftermiddag! Ida for runt och undersökte alla grejer de hade och jagade katten ,och varje gång hon fick syn på den skrek hon "Dääää!!" skitlycklig och den stackars katten blev lika rädd varje gång, haha! Men den tyckte nog allt att Ida var lite spännande med! Och så fort man vände ryggen till sprang hon in i sovrummet och hoppade i deras säng! Unge!

Inatt har Ida sovit hur bra som helst! Hon somnade vid 20 igår och vaknade inte en enda gång på hela kvällen. Och jag hade lagt mej och sovit (jag vet inte hur länge) innan jag fick gå in och hämta henne. Men hon måste ha sovit ganska länge i sin säng för jag satt ju uppe ganska länge och sen gjorde jag mej iordning och kunde inte somna på en gång. Hon har hittills inte vaknat och hoppas hon sover bra ikväll med!

Jag håller dessutom på att bli smått tokig...grannens hund har stått och skällt och gnällt heeela kvällen. Och det är ju så himlans lyhört i vår trappuppgång! Hoppas verkligen de kommer hem innan det är dags att sova :/

Nu sitter jag och pratar med Malle på msn igen! Blir alltid så himla glad när jag pratar med henne. Och inte sällan skrattar jag dessutom högt och Tom tror att jag är knäpp:)

Nä, tjing på er!

0 kommentarer: