CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6 februari 2009

Ska bli skitkul imorn men hur ska jag klara mej utan min Liten en hel natt??

Jag är såååå trött!! Ida somnade för inte alls så länge sen! Hon fick välling strax innan 20 och hon var suuupertrött! Sa till Tom att hon nog skulle somna snabbt ikväll...men icke! Jag provade att ha henne i famnen, lägga henne i hennes säng, ligga i våran säng men inget var bra!
Hon har vart lite kinkig med maten och knasig i magen några dagar nu...ingen aning om varför. Hon brukar alltid ha god aptit och älska mat men hon har inte velat äta mycket alls de senaste dagarna. Hoppas hon kommer igång och äta ordentligt snart.

Idag på fm var vi på Öppna, fick sällskap av Ellinor&Emilia idag också:) Bästa tjejerna!

På em har det var full fart! Har stått och gjort en massa massa quesadillas som vi ska bjuda gästerna på imorn...så blir det sallad och dippar till och så fixar vi en bål och öl och grejer! :) men fasen så tråkigt det var att göra all mat. Enformigt och så är det så mycket plock! Men så blir det ju sååå himla gott sen:)

Mamma kommer och hämtar Ida 15 imorn. Känns lite jobbigt att hon ska sova borta. Särskilt en kväll som denna när hon inte velat sova...
Så hoppas jag att hon krångalt med mat och så inte innebär att hon håller på att bli sjuk eller nåt...för även om jag tycker det känns lite jobbigt att hon ska sova borta ( jag litar verkligen på mamma till 100% och hon kommer göra allt för att det ska gå bra imorn, och Ida avgudar sin mormor) så ser jag verkligen fram emot kvällen imorn. Att bara kunna vara, och umgås med kompisar, slappna av (så mycket det går;) ) dricka lite och sen förmodligen gå ut på krogen (kan inte minnas jag var ute sist!!) Men det visar sig!
På söndag kommer familj och släkt hit...hade tänkt att göra kycklingpastasallad men när vi räknat efter hur många som kommer skippar vi det, jag har ingen lust att stå och göra sallad till så många männiksor, no way! Så det blir hembakt bröd och pålägg och fikabröd. Tårta, dumlekakor, drömmar och chokladrutor. Allt blir hembakt förutom Drömmarna...

Ja,ja...det blir nog bra...men lär vara skapligt trötta efter den här helgen:)

Nu ska jag lägga mej, ska ju upp och baka imorn. Och försöka smälta att jag inte kommer få sova bredvid min Liten (snacka abstinens!!)

GodNatt!

0 kommentarer: