CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 15 juli 2008

Var fan är SOLEN??

Igår gick jag upp till Sarah när Ida somnat! Vi pratade skit och kollade på VBÅ (såklart!!). Sen mötte vi upp Frida och Viggo och gick/cyklade ner på stan. Där mötte vi upp Tom och Ida som hade fikat med Robin. Ida var supertrött så för att hon inte skulle somna i vagnen på vägen hem tog jag henne på cykeln! Meeeen, hon var såå trött att hon skrek hela vägen hem...hela!! Det gjorde ont i mitt Mamma- Hjärta men vet ju att det berodde på att hon var trött (och att hjälmen åkte ner för ögonen på henne hela tiden bidrog också till hennes humör kan jag tro!!).
Har aldrig cyklat så fort i hela mitt liv kan jag säga! Svetten bara spruta! Väl hemma slukade hon en flarra välling och somnade som en stock!!
När Tom kom hem hade han Pappa med sig. Så han blev kvar här ett tag! Kul!

Igår kväll pratade jag med min bästa MalleVän på msn!! Bland annat så pratade vi gamla minnen och jag skattade så jag tjöt : ) Ojojoj, vilka minnen...helt otroligt! Och sen påminde hon mej om att vi har känt varann i 7 år...det är galet! Finaste Malle!

Idag har Ida typ inte sovit någonting, Skruttan!! Tom tog en promenix med henne på förmiddagen och jag följde med Mamma, Göran, Nastia och Sergei till ÖB och Jysk för att handla grejer till semestern. Blev en massa bra grejer! Och Tom kikade in på B&J och köpte en flytväst nu nu hoppas jag det blir många båtturer i sommar : )
Sen när Ida hade sovit eftermiddagsluren (som även den var alldeles för kort!!) så åkte vi en sväng till Willys och handlade ännu mer bra semester-prylar! Sen har vi packat, tvättat och donat här hemma ikväll! Är ju lite att stå i inför en veckas semester med en Liten...pust! Men ska bli såå kul att komma iväg!!

Imorn blir det till att träffa Bästa Sarah och Bäsa Frida med Bästa Kidsen : )
Måste se till att träffas nåt på Öland, hur ska det annars gå?? En hel vecka utan att ses...det skulle aldrig funka!!


Nu ska jag in på FL igen...och disskutera om det är "normalt", okej, oäckligt att amma sitt barn som är 8 år...som vissa verkar tycka. Jag hör inte till dom!! Urk...

Natti Natti!!

0 kommentarer: