CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 15 juli 2008

Glömde

Måste bara berätta...igår kväll när jag precis lagt mej låg jag och tänkte! Vi pratade ett tag om att köpa en solskyddsdräkt till Ida men sen sa vi att vi skulle strunta i det. Men igår kväll så kom jag fram till att vi nog skulle inhandla en sån iaf! När vi är på stranden till exempel, inte kan vi pälsa på henne short, tröja och solhatt. Bebban kommer smälta! Så imorse invigde jag Tom i mina planer : )
Så han skulle ner och köpa en samtidigt som han köpte en flytväst idag! Samtidigt som Tom var på stan ringde mamma, bara för att tala om att hon hade köpt en solskyddsdräkt till Ida igår men hade glömt tala om det för mej. Sen hade hon kommit på det när hon hade lagt sig men då var det för sent att ringa!
Alltså hade vi båda legat och tänkt på det precis samtidigt igår kväll. Jag tänkte att vi måste handla en och hon att hon tänkte att hon glömt säga att hon hade handlat en...lite skumt : )

Jag har världens bästa mamma! Hon hade handlat en hel kasse med fina kläder till Ida igår <3

0 kommentarer: