CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 10 juli 2008

Trevliga Dagar!

Alltså snart blir jag TOKIG!! Varför tror alla att Ida är en kille?? Det är flera stycken som har undrat!!

"Är det en tjej eller kille?"
"Det är en pojke va?"
"Vad heter han?".

Allvarligt nästa som frågar åker på en propp!!
Först tänkte jag att det kanske är för att jag inte alltid klär på henne rosa utan älskar ju brunt och blått och grönt mej neeej då. Det spelar ingen roll om hon har rosa kläder, rosa solhatt, rosa vagn och rosa parasoll. Folk undrar ändå...

SUCK!!




UppDatering:

I tisdags fick jag iaf träffa S&E och F&V i tisdags! Jag smet dit när Ida sov middag och hade då turen att pricka precis när S&E skulle äta lunch så då blev jag bjuden med:) supergott! Värsta tajmingen ; )
Sen kom F&V lite senare (Frida skulle titta klart på Hem till Gården först, haha!), då fikade vi muffins och kollade VBÅ!
På eftermiddagen kom Marre hit och klippte mej lite och slingade! Skönt att få det gjort!

Igår smet jag också iväg när Ida somnat. Träffade Linda på Prinsen och käkade frukost! Sen gick vi till Nästan Nytt där jag hitta lite fint till Ida : )
Sen kom Tom och Ida också ner på stan. Så då lunchade vi på aroom hela familjen! Sen blev det lite shopping på Lindex också!
Sen mötte vi upp Mamma, Sergei och Nastia, vi köpte glass och gick till LekParken! Nastia fick ett halsband av oss som vi köpt till henne och Sergei fick 2 racket och en boll som han och Tom invigde : )
Igår em kom L hit och bjöd på middag och på kvällen kom Nicke och Lollo förbi och hälsade på!

Ida har krånglat 2 kvällar när hon ska sova nu. Hon somnar, sover en stund och sen vaknar hon och vill inte sova. Vet inte om det är tänder som bråkar kanske...?

~Lilla Liten, hon är helt underbart fin! Jag älskar henne mest av allt. Och det kommer jag alltid göra. Hon är min fantastiska Sessa som förgyller
varje dag, timme, minut och sekund~





Idag ska vi till BVC med Ida, hon ska träffa en läkare och vaccineras! Hoppas det går bra...



<3

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå, någon!! Ida är ju så tjejig som man bara kan bli!! Hon ser ju inte alls ut som en kille! Korkade människor!