CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 30 juli 2008

Min Finaste IdaLiten...stor tjej nu (eller s t ö r r e iaf!!)

Jaha, då har min LillaGroda fyllt 1 år. Kan inte fatta det, hur gick det till, vad hände?? Hon föddes ju nyss...känns som igår vi åkte till förlossningen, och som vi kom hem med en Liten. Helt SJUKT!! Hon är ju min bebis...

Kalaset var iaf jättemysigt! Ska lägga in bilder snart men är på Aspö nu och bilderna ligger hemma i datorn...

TACK alla fina som kom hit och firade min Liten!!

Och TACK alla ni som inte kunde komma men som hörde av er på annat sätt! Ett sms, ett telefonsamtal eller som "tant" Sandra och "farbror" Martin som skickade ett fint födelsedagskort! Det värmde verkligen!

Glad att så många bryr sig om min IdaLiten:)

Blev både glatt överraskad av att vissa som jag inte räknat med hörde av sig och besviken på att vissa jag trodde skulle höra av sig inte gjorde det...
Sånt är livet!

Ida fick dessutom såå fina presenter, massa massa blev det! Leksaker (docka,vagn och 1000 tillbehör, klossar, storlego, pop-up-leksak, gosedjur, banka-leksak, golfset, strand-leksaker, vatten-leksaker, leksaker som låter, you name it, she´s got it!), kläder (byxor, klänningar,leggings,strumpbyxor,adidas-dress mm) skor (lära-gå-skor, kavatskor, och nike-sneakers)

Såå bortskämd blev hon Skruttan!


Är ganska dålig på att uppdatera här för tillfället men är full rulle-kanelbulle om dagarna!! Idag har vi vart i etuna och umgåtts med Toms familj. Var på badstranden först (Ida ääääälskar fortfarande att bada, spelar INGEN roll hur kallat det är!!) och sen åkte vi till Is stuga och grillade allihopa!
Inatt sover vi på Aspö, mamma och G är ute med båten så vi "passar" katterna:)
Imorn blir en lugn dag på landet, och imorn kväll ska Tom tatuera sig. Får se om vi hänger med:)

Måste bara tala om att Ida är såå duktig på att sova!! (har hon iofs alltid varit, har sovit hela nätter sen hon var knappt en månad!!) men hon somnar gott på kvällarna, ganska sent blir det eftersom vi är lediga, sen sover hon hela natten tills ca 9 på mornarna...skööönt :) älskar sovmornar :)




Nu är det dags att knoppa, Natti Natti!

0 kommentarer: