CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 1 juli 2008

Sen senast...

Okej, dags för lite uppdatering! Blir en kort en...

I fredags skulle jag, Sarah och Frida cykla ner på stan men Frida blev utan cykel så hon fick sitta i Edwins barnsadel, det såg hur kul ut som helst : ) på stan mötte vi upp Sarah tjejkompisar (Bland annat Tess som också fyllde år!) och slog oss ner på Riva och käkade middag, darck cider och snackade och hade det riktigt trevligt! Bilder finns om man scrollar ner lite : )
När vi kom hem, vi 23 tiden (kan det stämma? Minns inte!) så hade Ida sovit sen 21.30. Tom hade lyckats söva henne utan problem vilket gjorde mej väääldigt glad! Det var första gången. Då kan jag vara borta vissa kvällar utan att oroa mej för hur det går : )

I lördags var vi ute hos mamma. N med familj var också där och vi grillade och kidsen busade. Det var mysigt. Sen sov vi där med.

På söndagen så åkte Tom iväg och jobbade, för att vi ska få lite extra pengar till semestern, supergulligt tänkt tycker jag <3
Jag och Ida hängde kvar på Aspö och på em kom även Nicke dit och hälsade på. Ida älskar verkligen sin morbror, han är den ända hon ger en massa pussar, sötnosen. Han var här en stund på kvällen och kolla lite fotboll och hon skulle gosa och pussa på honom hela tiden!

Igår hängde vi med F&V hela dagen. Knatade ner i ösregnet för att handla kyckling och annat för att fixa lunch. Jag sprang in på B&J för att köpa ett nytt regnskydd till vagnen, eftesom det vi hade var trasigt. Men det satt såå dåligt. Det gick inte att dra upp dragkedjan för då åkte sufletten bak och hade man inte dragkedjan uppdragen så satt det helt konstigt så det regnade in! Och idag när Tom var där för att byta det så blev hon som jobbade typ sur, för hon hade tyckt att det satt bra...lätt för henne att säga som inte såg hur det blev när vi var ute i regnet. Sen hade hon klagat på att det är så svårt att få ner det i "skyddet" igen!! Hallå, jäkligt dålig stil. Klart att man måste få lämna tillbaka om det inte sitter bra. Fan så sur jag blev!! Så nu måste vi typ akut inhandla ett nytt regnskydd...suck! Kan även tillägga att S har ett likadant till sin Scooter och det sitter bra, men hon på B&J sa att det är för att sufletten på vår vagn är så bred (!!)

Idag tog jag och S kidsen och tog bussen ut till Aspö. Vi kikade på djuren, E hoppade studsmatta och Ida badade i sin pool. Sen hann vi med att äta lunch och de små sov middag innan vi tog bussen hem igen.
Måste ju bara tala om att det var en kille som vinkade till oss där vi stod och väntade på bussen (men det var bara för att S stod och drog ner sitt linne tror jag ;) ) Sen berättade jag för S att när jag var yngre och man stod där så brukade långtradaran minsann tuta på en! Och sagt och gjort så var det en långtradare som tutade när han åkte förbi, det var ju snällt : D Och S behövde inte ens visa boobsen för att han skulle göra det, haha!

Har haft en superbra helg och en väldigt trevlig början på veckan!!

Ida har dessutom börjat bli bättre i sin lilla mage, jihoo!!
Ä N T L I G E N!!

Nä, nu ska jag sooova. Hoppas att jag får sussa sött ändå tills imorn bitti!!





TjiPP...

2 kommentarer:

Frida sa...

Tjiho för att Idas mage blivit bättre!!

Och vilken surpuppa på Baby&Junior... Jag kan GARANTERA henne att regnskyddet satt helt åt helskotta!!!

Syns imorgon ElinBob :D

Sarah sa...

Sega jag på att kommentera men dagen på Aspö var skitskoj.

Även fast Sune var lite skräckinjagande.. hehe