CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 27 juli 2008

Är det verkligen sant??

På förmiddagen idag kom Pappa förbi och hälsade på en sväng! Har inte setts på ett tag pga av semester!
Sen har vi tillbringat resten av dagen i Mariefred hos Toms syster med familj. Kidsen har badat, busat och haft skoj. Vi åt middag där, grillade gjorde vi! Smaskigt : )

Nu är vi hemma hos mamma iaf! Ska sova här. Blir ju en del att stå i inför kalajset imorn!! Tårta, baka muffins, blåsa ballonger mm...

Ska bli kul med kalas. Idas första. LillSkruttan! Allt känns iaf lugnt nu. Allt är planerat och det borde inte bli stressigt imorn!


Tänk, att om ca 2 timmar är det ett år sedan allt började. Mitt vatten gick...7,5 timmar senare kl.09.46 på morgonen föddes världens finaste lilla flicka. 3166 gram och 49 cm lång. 10 fingrar 10 tår och en massa kolsvart hår. En Ida. Det senaste året har gått så fort så fort, alldeles för fort! Nu är hon stora damen med egen vilja och är en liten person. Hon klappar händerna, vinkar, dansar och går om man håller henne i handen. Och allt det på 1 ynka år.

Världens sötaste är hon också...men jag är väl kanske lite partisk : )

Paketen är inslagna, Liten sover, mina myggbett kliar och jag är lite pirrig inför morgon dagen. Vill att allt ska bli perfekt...helt perfekt! Som en 1årsdag ska vara.



Sov gott allesammans!!




*~ Av en viss anledning är jag fortfarande GRYMT besviken, och kommer förbli så! Vissa saker gör man bara inte...man beter sig inte så. Ibland måste man prioritera. Och var ligger ens prioriteringar då kan man undra?? Nä, att göra på detta sättet är bortom mitt förstånd och det kommer som sagt inte att glömmas bort...dåligt är det. ~*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till lilla ida!
kram tess

Frida sa...

Nu blev jag alldeles tårögd här av dina fina ord om Ida!!
Och hon är världens finaste Ida, verkligen!!

Hoppas ni fick en trevlig dag :) jag & Ellinor blev tvungna att smita när du nattade Ida :(

KRAAAAAAAAAAAM!