CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 14 november 2008

Trött.

Jag är trött. Väldigt väldigt trött. Men det är inte Ida:)

Vi har ganska nyligen ätit fukost, eller ja, Ida har nyss ätit frukost men T hade tagit de sista mackorna så jag blev visst utan.
Så är rätt hungrig också faktiskt.

Borde inte och brukar inte sitta här när Ida är vaken men hon är ganska nöjd att tulta omkring utan mitt sällskap just nu, så passar på lite:)

Sitter och kollar på Panduro, finns såå mycket fina saker jag skulle vilja beställa!! Borde väl få hem det jag redan beställt snart. Mina julgranskulor i glas och glasfärgen och glittret och allt:) Jag och Marre ska även göra kransar man kan hänga på ytterdörren och så har vi pratat om att göra ljus. Fanns så man kunde göra ljus med doft, kanel eller vanilj! Så kunde man välja vilken typ av ljus man vill göra, olika str och former! Vore kul att prova på det...men vi får se. Man hinner väl inte hur mycket som helst tyvärr! Men KUL ska det bli!! :)

Nej, nu kan jag inte hänga här mer! Dags att leka lite med min fina dotter. Sen måste jag ordna och packa tills vi ska till BadHuset. Så måste jag raka benen också...får INTE glömma det!! :)

Hej Svejs!!

0 kommentarer: