CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 17 november 2008

Dagen...

...började rätt skönt. Vi vaknade inte förns 9 imorse. Riktigt nice. Helt utvilad!
Morgonen fortsatte inte lika härligt. Och utan att jag hade förtjänat det, måste jag tycka. Men sen hamnde jag vid msn pratandes med en mycket kär vän som genast fick mig på bra humör igen. Som alltid! Sen fortsatte dagen i samma trevliga anda:) S kom hit med underbart fina lilla Wiggo! Vi gick en skön promenad i Långberget i solskenet och sen lekte Ida lite i lekparken och sen gick vi en sväng till innan vi gick hit och drack te och käkade mackor! Riktigt riktigt trevligt. Blev mycket prat om bebisar och barn och det kändes roligt att kunna ge lite tips och råd:)

Annars har em/kvällen rullat på som vanligt. Tom kom hem och lekte med Ida så lagade jag middag. Jag brukar vanligtvis inte vara den som lagar mat härhemma men nu har jag gjort det flera dagar i rad och då kan Tom och Ida umgås och så får jag lite "egentid", framför spisen, haha! Och inte har vi blivit förgiftade och ärligt talat tycker jag det är ganska kul att laga mat!
Nu badar Ida och Tom är sällskap, jag har tagit köket och disken och rubbet och hann visst även sitta här en stund. Inte tokigt alls:)

Nä, nu ska jag umgås med familjen!

Ha en trevlig kväll allemsammans!

0 kommentarer: