CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 28 november 2008

Kärlek.



Jag har verkligen världens finaste Liten!

I mina ögon är hon perfekt, fulländad och den mest fantastiska lilla människa! Hon förgyller mina dagar och jag saknar henne varje minut jag inte spenderar med henne! Det var kärlek vid första ögonkastet och jag vet med all säkerhet att min kärlek till henne kommer vara för evigt.

När vi busar så hon tjuter av skratt, när hon kommer och kryper upp i min famn och ger mig en kram och när hon sover bredvid mej och jag lyssnar på hennes tunga andetag och snusar henne i det lockiga håret, det är några tillfällen då jag blir alldeles varm i hjärtat och hela magen pirrar av glädje!

Och det bästa är att hon är min!!




Mina älsklingar, min familj! The loves of my life:)

Finns inga finare!

Lycka...

0 kommentarer: