CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 13 november 2008

Lite osammanhängande...sorry!

Ja, det har hänt lite sen sist...

Har umgåtts med ett par av mina fina tjejor, Theo och Majsan! Först var de här och busade med Ida, sen gick vi en sväng på stan och handlade bland annat innan vi gick till Theo och lagade tacos och spelade 7an. Oh my god vad jag skrattade...när jag skulle åka hem hade jag ont i kinderna:)
"Och så häller du upp till mej sist som är så törstig!!"
Hihi, kul kul, visst Majsan;)

Har träffat Pappa några gånger, bland annat på Farsdag så var vi där alla och fikade och sen var vi där på middag och så har jag slingat håret, skulle klippa mej med men det hanns inte så det får bli nästa gång vi ska dit!

Minns inte vad mer vi haft för oss och orkar inte tänka efter heller faktiskt...

JO! Har ju träffat Lillebror...flera gånger! Inte illa:) han är en upptagen man (man?).

Igår och idag har Majsan vart här och hälsat på. Lika mysigt som vanligt! Hennes Gurra hade fixat en film till mej som jag är så glad för:) Tack Tack!!
Och idag har vi även hunnit med att fika med Frida och Viggo! Var på det nya fiket Trädgårn, det var bra! Hade en liten lekhörna som är ett stort plus enligt mig:)

Imorn ska vi till BadHuset när Ida sovit! Och på lördag åker jag och Ida till Mamma och G. Tom kommer lite senare för han ska jobba. Igen. We need the money, yes we do!! Sen sover vi där!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre...strax dags för Liten att sussa!


TjinePling på er!

0 kommentarer: