CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 12 augusti 2008

Up Till Now...

Ikväll tog Ida sina första steg!!!


Den senaste tiden har det vart riktigt nära att hon har gått men så fort vi släppt henne har hon satt sig ner. Har knappt behövt hålla henne alls men hon har inte vågat än. Och när vi vart ute har hon haft sina braiga lära-gå-skor på sig och hon har gått och gått och...gått!! Ikväll så provade vi att låta henne gå mellan och Tom och när han provade att släppa henne gick hon till mej...helt SJÄLV!! Såå duktig var hon. Sen gjorde hon det flera gånger! Stolt mamma var jag då kan jag säga!




:)




Nu ska jag strax lägga mej...håll tummarna för att vi får sova en hel natt! Kan vi behöva. Ida har krånglat varje natt typ en vecka nu. Vaknat och vart ledsen och sen inte somnat om på ett par timmar. Frustrerande när man inte får henne att somna om. Helt slut blir man! Inatt har det räckt med att jag gått upp och stoppat in nappen men man blir ändå trött att vakna flera gånger per natt då jag har svårt att somna om! Men tror att det är tänderna+förkylning som spökar! Hon håller på att få typ 4 nya tänder. En framtand är ute nu och håller på att växa! Är nog jobbigt för henne...min Liten!




Orkar inte uppdatera vad som hänt på senaste. Men kan säga att igår var vi på Livat I Holken med S,A&E och F,H&V. Trevligt! Och idag har jag lunchat med Majsan och Fia, och ikväll har Dick hängt här, också väldigt trevligt:)




Avslutar med en bild på IdaLiten!


Just nu tycker hon att det är jättekul att spotta ut/kasta maten vi stoppar i henne. Då ser man ut såhär tillslut.
Men kan man se mer oskyldig ut??
Tror inte det :)

1 kommentarer:

EmiliasMamma sa...

DUKTIGA IDA=)
Saknar att umgås med er!!