CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 27 augusti 2008

Back to reality...

Då var det tillbaka till vardagen igen då! Tom började jobba i måndags så nu är jag och Ida solo om dagarna.
Majsan var här i måndags, vi käkade lunch och kollade film när Liten somnat. Det var mysigt :)
Annars har vi var ute och gått, vi har vart ute och cyklat och så har vi hängt i en superbra lekaprk som ligger jättenära. Där finns det nödvändigaste, gungor, en sandlåda och en klätterställning med rutschkana. Ida tycker det är jättekul. Hon älskar att gunga och så klättrar hon uppför trappen på klätterställningen och busar där uppe en stund och sen åker hon kanan ner, min finaste :)

Ikväll ska jag till en naprapat. Har så grymt ont i ryggen. Idag är det bättre än det vart förut men ska bli skönt att kolla upp vad det är för fel! Men samtidigt är jag jättenervös, har inte vart hos en naprapat förut så jag vet inte vad han kommer göra...min största skräck är att han kommer att knäcka ryggen. Då svimmar jag nog för det är nåt av det värsta jag vet *ryser*

Nä, nu ska jag slänge mej på soffan en stund innan Liten vaknar!

Ha En Bra Dag!

0 kommentarer: