CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 16 augusti 2008

I sällskap av goda vänner!

Igår gick jag upp till Sarah på fm. Frida och Viggo var också där! Var såå kul att träffa dom!! Vi fikade saft och "nuffins" och snackade en massa strunt : ) Treeevligt!




Igårkväll hade vi lite kräftskiva här. Theo och Enis och Majsan och Gurra kom hit! Blev en lyckad kväll med kräftor, pastasallad och mycket trevligt sällskap!






Här kommer lite bilder:




Ida snackar med bästa "mostrarna"!



Och här sitter killarna och kollar på Os...vad annars??





Sen frågade jag de andra om de kunde kolla i kors med ögonen och såhär blev resultatet:




Tom gör ett försök!


Och sen Majsan
!

Och Gurra!


Enis gör också ett försök!



Och sen Theo. Och hon var den enda som kunde : )

Tack ni fina för en supertrevlig kväll!!

Ikväll ska jag och Tom gå på Mamma Mia i Globen! Och Ida ska vara med sin mormor. Jag och Tom har inte hittat på något på tu man hand sen Ida föddes. Om man inte räknar våran förra förlovninsdag när vi gick på restaurang, kastade i oss maten och gick och köpte med oss glass hem som efterrätt ; )

Det ska iaf bli riktigt trevligt! Och att mamma har henne gör att jag kommer inte behöva oroa mej för att det går bra! (även om jag nog kommer kasta en tanke, eller 2 på dom under kvällen!)

TjinG...

0 kommentarer: