CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 20 augusti 2008

ESSE

Igårkväll hade jag så hyperfantastisktotroligtunderbartjäkla
roligt!!!

Jag träffade ett gäng helt underbara vänner som jag har saknat nåt otroligt!

Vi träffades på em och gick tillsammans ner för att handla nåt att laga och efter MYCKET om och men så slutade det med att vi lagade till 2 pastasåser, en med svamp och bacon och en med räkor och kräftstjärtar! MUMS, jag säger bara det ;) vilka mästerkockar vi var!

Kvällen innehöll sällskapssspel ("Med andra ord") och Buzz. Och så drack vi en massa vin, snackade minnen (har ju en del tillsammans) och hade sjukt roligt! Skrattade så jag trodde käken skulle hoppa ur led!

Lite roliga citat:

* Emma: Tror jag är i puperteten!
(Jadu Emma. Vad heter det nu?? Puperteten eller pubimäriteten...??)

* Sandra: Det rimmar på Stalin!!
(Eh Sandra...tur att det inte är svenskalärare du ska bli. Stalin-Lenin...rimmar det verkligen??)

* Jag: En stad i USA som är ganska långt och har många lika bokstäver!
Emma: Mississippi!
(Hur sjutton kunde du veta att det var den jag menade efter en sån usel ledtråd?? Bra gissat iaf!)

* Emma om att jag och Sofie inte ville vara med och dela på en Explorer: Den ena är mamma och den andra har växt till sig!

Ja jösses amalia...vilken kväll! Hoppas vi snart kan träffas alla igen! Kan inte fatta att det var typ 3 år sen! Vi som hängde JÄMT förut! Otroligt hur tiden bara rusar iväg...men när vi väl träffas slår det mej hur mycket jag faktiskt saknar er allihopa!!


Emma, Elin, Sandra och Sofie...TACK för en fantastiskt rolig kväll! Ni är helt underbara!!

0 kommentarer: