CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 25 augusti 2008

Skit också...

ARG!!!
Fan fan fan vad jag är suuuuur!! Har skickat efter kläder från hm för ett antal veckor sen. De skulle ha kommit för 2 veckor sen och jag har ringt både till hm och till posten för att höra om de kommit, har inte fått sms eller brev eller nåt. Och när jag har följt kollinr så har det bara stått att den 12 augusti så har posten mottagit elektronisk förhandsinformation, that´s it. När jag gick in och kollade idag så står det att mina grejer har blivit returnerade!!! Ringde då och det visade sig att de på hm har gjort fel så jag fick göra en ny beställning...SUCK!! Slutade med att hon som jag pratade med gick in och gjorde en ny beställning så nu får jag vänta några veckor till. Hon drog iaf av kostnaden för porto och allt och så fick jag lite rabatt, inte mycket, men lite...
Härlig start på dagen...

0 kommentarer: