CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 18 augusti 2008

Mamma Mia!!



I lördags var jag och Tom iväg på en kväll utan Liten! Den här såg vi:



Vi lämpade över henne till mormorn vid 16 tiden! Och när vi skulle åka var jag nära att säga till Tom att vi väl kunde stanna hemma ist. Men jag höll mej :)
Sen hämtade vi upp min faster och hennes man och sen vände vi bilen mot Globen. När vi var där käkade vi en god middag innan det var dags att hitta våra platser!
Kalasplatser hade Tom lyckats haffa och Mamma Mia var TOPPEN TOPPEN TOPPEN!! Bara rös i hela kroppen!!

ÅH vad avis jag blev dessutom!! Jag vill också kunna sjunga och dansa och vara med i en musikal med en MASSA hotta grabbar!! Haha...undra hur många av dom som "spelar för det andra laget". Nä, usch vilka fördomar. Men en snygg hetero kille som både kan sjunga och dansa som en gud...hur vanligt är det??


Den här killen spelade "Sky" som är en av huvudrollerna. Vad tycks??



De här kalaspinglorna var också med ;)





Helt fantastsikt bra var den iaf!

När vi kom hem till mamma så sov Ida. Och de hade haft en jättebra kväll! Skööönt!

Idag har jag,Mamma och Lillebror vart i Etuna. Blev lite shopping. Fast då jag och Tom typ har 0 kr just nu fick jag offra några av mina sparpengar och unnade mej ett par nya jeans, ett minneskort till mobilen, en tröja, en kofta och en tunika/klänning! Min garderob behövde verkligen uppdateras lite och jag är såå nöjd:)


Nu måste jag kila...längtar tills imorn BTW ;)





TjiPP...

0 kommentarer: